Skip to content

Nivea,divizia Iran da aparate de ras

Februarie 12, 2009

Am primit pe gmail, un mail in care Nivea ma anunta ca am castigat un aparat de ras. Si atasat gasesc un html botezat „Inscriere”. Ma uit la ip si apare: 81.xx.xxx.20.  samspade ne zice ca ip-ul apartine chiar universitatii de tehnologie Sharif.

Am completat datele, mi-au multumit, si azi primesc vestea: chiar am castigat un aparat de ras Philips. Doar ca acum, ca sa acopar costurile de transport trebuie sa le trimit un cod de incarcare pentru cartele Orange, in valoare de 4 euro.

Oare cata lume a muscat?

3 comentarii leave one →
  1. ramy permalink
    Februarie 17, 2009 17:46

    Eu am muscat-o!Chiar am trimis codul d reincarcare!Am pierdut si niste bani si sper sa nu ma mai pacalesc si altadata.

  2. Februarie 17, 2009 19:56

    da, imi pare rau. Ca sfat pe viitor, iti recomand sa te uiti la link-ul pe care il accesezi.Sa te uiti cum arata el in „address bar”.Daca ti se pare ceva ciudat, nu te arunca cu capul inainte, daca chiar ai castigat ceva, e al tau pana cand zici ca nu il vrei. Uita-te si pe site-ul celor de la care vine premiul, sa vezi daca au vreo promotie.
    In acest caz de phishing, baietzii nu s-au ales decat cu niste adrese valide de email, cu adresa si numarul de telefon al oamenilor si sper eu, cat mai putine coduri de reincarcare.
    Dar fi sigura ca adresa ta de mail a fost vanduta pentru un spam facut cu cap, fie el facut chiar si traditional, cu plicul in posta.

  3. Mada permalink
    Martie 23, 2009 16:00

    da.am primit si eu mailul acela.ce bine ca nu mi-am luat teapa.:D

Lasă un răspuns

